Aqualine LED. Universielt stænktæt armatur til industri og parkeringsarealer

Stænktæt armaturer med høj IP klasse
18.01.2017 | Grossister/installatør presse

AQUALINE LED er et robust og holdbart armatur til brug i fugtige og støvede omgivelser. Et solidt hus (IK08) , avanceret belysningsteknologi og en høj beskyttelsesklasse (IP66) gør AQUALINE LED til den ideelle løsning i omgivelser med udfordrende betingelser.

Takket være en enkel montering, fleksibel forbindelseskoncept, gennemfortrådning og den anerkendte OSRAM kvalitet, er AQUALINE LED den pålidelige løsning i eksempelvis den industrielle sektor.

Du kan læse mere om Aqualine LED her.

Image gallery

Ideelt til lager, værksteder og parkeringsarealer
Source: Osram
Armaturet fås med forskellige lumenpakker
Armaturet er gennemfortrådet
Armaturet har justerbare monteringsclips

ABOUT OSRAM

OSRAM of Munich, Germany is one of the two leading light manufacturers in the world. The company's portfolio covers the entire value chain from components – including lamps, electronic control gear and opto semiconductors such as light-emitting diodes (LED) – as well as luminaires, light management systems and lighting solutions. OSRAM has around 34,000 employees worldwide and generated revenue of more than €5.1 billion in fiscal 2014 (ended September 30). The company's business activities have been focusing on light – and hence on quality of life – for over 100 years. The company was listed on the stock exchanges in Frankfurt and Munich on July 8, 2013 (ISIN: DE000LED4000; WKN: LED 400; Trading symbol: OSR).
Additional information can be found at www.osram.com

Maiken Stage Andersen

Maiken.andersen@osram.comT: +45 40 26 48 72