DL30 LED til by og park belysning

DL30 LED
Source: Osram
11.05.2017 | Grossister/installatør presse

Moderne belysning på parkens stier, villaveje og på store åbne pladser i byen

Smarte løsninger til Smart City – med den nye generation af DL 30 går innovativ lysteknologi og intelligent styring hånd i hånd.

DL30 LED – lys og design viser vejen
Source: Osram

Der er præcis så meget lys, præcis på det tidspunkt, hvor det er nødvendigt – effektivt og praktisk, takket være den moderne lysstyring.

Generation 2 udgaven af DL 30 LED har en ny lysfordeling, der gør det muligt at lyse rundt om hjørner. Lysfordelingen (ST1.2c) er særligt egnet til kryds, så begge tilstødende vejstrækninger er optimalt belyst.

Godt lys fungerer som et visitkort og virker underbyggende for en bys markedsføring. Den korrekte belysning øger følelsen af velbehag. Det indbyder til ophold og aktivitet på torve og åbne pladser og sikrer en følelse af tryghed og nemmere orientering. Urbant belysning er mere end bare teknisk vejbelysning, fordi det om natten fusionerer visuelt og glider i baggrunden og giver godt lys, mens dekorative belysningsarmaturer forbliver en del af bybilledet og gadens udtryk i løbet af dagen. God belysning er baseret på ensartet udtryk og harmonisk belysning med koordinerede lysfarver – med applikationer lige fra parkeringsarealer og bytorve til villaveje. Dette opnås med det holistisk designede armatur: DL 30.

Læs mere her.

ABOUT OSRAM

OSRAM of Munich, Germany is one of the two leading light manufacturers in the world. The company's portfolio covers the entire value chain from components – including lamps, electronic control gear and opto semiconductors such as light-emitting diodes (LED) – as well as luminaires, light management systems and lighting solutions. OSRAM has around 34,000 employees worldwide and generated revenue of more than €5.1 billion in fiscal 2014 (ended September 30). The company's business activities have been focusing on light – and hence on quality of life – for over 100 years. The company was listed on the stock exchanges in Frankfurt and Munich on July 8, 2013 (ISIN: DE000LED4000; WKN: LED 400; Trading symbol: OSR).
Additional information can be found at www.osram.com

Maiken Stage Andersen

Maiken.andersen@osram.comT: +45 40 26 48 72